söndag 4 december 2011

Snart är helgen slut!

Så var helgen snart slut men jag har gjort massor och ändå hunnit med att vila upp mig!

Lördagen tillbringades i Nävekvarn. Jag har en gammal klasskompis, som också har en schappe, som bor där! Vi har inte träffats på många år men nu blev jag tillfrågad att hjälpa Maria och några andra med lite tävlingslydnad. Det handlade mest om att få dem intresserade av lydnaden. Jättekul! Det var ett härligt gäng dock utan allt för mycket kunskaper men med en positiv inställning! Tanken är att jag ska åka dit en gång i månaden för att hjälpa dem! Maria och jag tog en härlig skogspromenad efter träningen. Det blev mycket prat och skratt!

Idag blev det sovmorgon! Sedan blev det en långpromenad i solskenet.


Här sitter vi och har det bra!


Liten vilopaus efter massa spring!


Snyggaste Siri visar upp sig!


Posering med Ngamisjön i bakgrunden!


Ännu mer posering!


Två riktiga sötnosar!


I väntan på att få träna!


Då var det nästa hund som får vänta!

Resten av dagen har varvats av tvätt, städ, disk samt skidåkningen på teve! Dessutom blev vi bjudna på mat hos syrran. Det är alltid trevligt!

Nu är vi laddade inför nästa vecka!

4 kommentarer:

Annelie sa...

Låter som en toppen helg! Bara måndagen är passerad så är det snart fredag och då har vi ännu en helg att njuta av!

Britt Marie o Rudi sa...

Vilka fina foton du fått till i helgen! Så kul med det nya gänget att träna lydnad med, hoppas de gör snabba och stora framsteg med din hjälp!

Quila o Ronja sa...

Åh, vad kul det låter :-) Att vi dessutom fick en härlig solig dag i dag, var inte fy skam :-)))
Fina tjejer i solen!
Kram

Anonym sa...

Jaså du har varit och träffat "min" Wilma. En riktigt mysig schappe. Kul att du får hjälpa till att få igång lydnadsintresse.
Sussi