onsdag 28 december 2011

Det är mycket man ska hinna!

Idag har jag varit komp-ledig men som vanligt är det mycket som ska hinnas med. Började självklart dagen med sovmorgon och en lång och härlig frukost!


Sedan blev det en långpromenad i skogen!


Solen tittade fram så det var riktigt skönt!


Sötnosen!

En tur till tvättstugan och sedan frissan! Sedan dags att hämta mamma och möta upp syrran med familj på Pizza Hut för lunch!

Hem igen och ännu en promenad och en liten stund i soffan.


Kvällen avslutades i Stig-Helmers sällskap! En helt okej film tycker jag.

Nu är det snart dags att hoppa i säng! Imorgon ska jag jobba igen!

4 kommentarer:

Annelie sa...

Men hallå, sovmorgon och lång frukost och ändå har du hunnit allt. Hur många timmar har du på dygnet!
Kram

Britt Marie o Rudi sa...

En väl använd kompdag, tycker jag. Själv har jag semesterdagar så här i slutet av året. Inte dumt.

Ann-Margret o Vinja sa...

Sovmorgon och sen en lång promenad med lite sol låter som en väldans bra ledig dag :)

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Far val skryta lite med att bade ha sovmorgon OCH jullov, da.