lördag 1 februari 2014

Sovit dåligt!

I natt har jag sovit dåligt! Jag har vaknat med jämna mellanrum av att jag hostar! Inte kul! Skönt att det är lördag idag så att inte klockan stod på ringning i alla fall! Och bra att jag har en hund som inte gör mycket väsen av sig på morgonen fast vi i normala fall går upp vid 5! Det spelar inte Smilla någon roll om klockan är 8 eller 10! Hon ligger still tills jag vaknar!

Nu har vi pulsat runt 1,5 timme i skogen (utan en enda hostattack.....)!



Lite städning och en snabb sväng till stan för att handla mat och hundmat står på dagens schema! Ska nog slinka in på apoteket också och köpa hostmedicin! Mycket mer ska det inte bli gjort idag! 

Önskar alla en trevlig helg!

2 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Trist med den där hostan.
Jaa, jösses vad man får pulsa, men det blir bra träning ;-)
Önskar dig o Smilla detsamma....trevlig helg, bara ta det lugnt

Susanne

Maud Ayas och Shantis matte sa...

Krya på dig. Hoppas du kan koppla av i helgen.