måndag 4 mars 2013

Måndag!

Så var det måndag igen! Jag slutade tidigt men vi skulle träffa mäklaren kl 15. En timme i skogen hann vi med i alla fall och idag fick kameran följa med!









Både hundarna och jag njöt av en solig promenad i skogen! Besöket av mäklaren kändes bra och nästa vecka ska de komma och fota mammas bostadsrätt! Efteråt åkte jag till stan och handlade lite. Det blev både Granngården och Systemet!

Sedan var det dags för start på Smillas och min tävlingslydnadskurs, eller rättare sagt det var sista gången på höstens kurs som vi körde idag! Och den här gången var vi på Willys parkering bland massa folk och bilar! Mycket pill och precision och en hel del nya saker att träna på! Jättekul! Siri fick också komma ut och köra lite.

Passade på att storhandla på vägen hem! På fredag, efter begravningen, ska släkten samlas och äta tillsammans. Alltså måste jag fixa några pajer tills dess. Jag har dessutom bjudit hem syrran med familj på mat på lördag!

Efter en intensiv dag har jag precis slagit mig ner i fåtöljen. Nu blir det inget mer gjort idag!

2 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Ännu en dag med härligt väder!
Smart att ha träningen med massor av störning! Längtar till att isen ska försvinna här, så vi kan börja med vårt drag igen.
Kram
Susanne

Anonym sa...

Ja ett roligt pass blev det och ni var så duktiga. Och jisses så fina bakdelsrörelser hon börjar ha damen!!!

Stor kram till dig

Ingela

www.ostanvindens.se