onsdag 22 november 2017

Orken tog slut!

Nu känns det som orken är slut. Mörkret påverkar mig negativt och just nu är det mörkt jämt. Det är mörkt när jag går till jobbet och det är mörkt när jag går hem. Idag slutade jag 15.45 men redan då var det halvskumt. Det är svårt att hinna med skogspromenader. Jag hittar inga bra upplysta platser där jag kan träna hund. Vi behöver träna på rutan och runda.....

Idag valde jag att lyssna på kroppen. Jag skippade träningen på Friskis, gick en knapp timmes promenad och sjönk sedan ner i soffan. Klockan var bara 18 men det kändes som mitt i natten. Efter lite mat har jag piggnat till lite grann. Kan nog orka diska och borsta hundarnas tänder innan jag kryper ner i sängen. Smillas öron ska nog få sig en genomgång också. Hon ska ju visas upp för veterinären på måndag för att få ny Betnovat till öronen.

Imorgon blir en lång jobbardag igen men sedan är det fredag och en helt ledig helg väntar!

Inga kommentarer: