lördag 14 oktober 2017

Ledig lördag!

Vad gör man en ledig lördag? Sover länge, äter frukost i lugn och ro innan man drar ut i skogen. Idag stack vi i väg till Sörsjön och gick 5 kilometers spåret. Tänkte nog att jag skulle hitta lite trattisar men inte en enda såg jag. Väl tillbaka vid bilen tog jag en fika innan vi tog ett träningspass på parkeringen. Båda hundarna skötte sig bra. Det finns ju alltid saker som kan förbättras men attityden hos båda är bra. Det är nog en vecka sedan vi körde igenom hela klass 1. Vi har mest ägnat tiden åt kontakt och position den här veckan. Och jag tycker att vi gör framsteg!



När jag ändå var i farten tog jag svängen förbi Friskis och körde en knapp timme på gymmet medan hundarna fick vara i bilen. Nu ska jag ladda med lite lunch innan jag tar tag i lite städning.

Inga kommentarer: